torsdag 23 augusti 2007

Första gången.

Det är torsdag men det känns som måndag. Det här är en lång vecka. Jag vet ännu inte om det är bra eller dåligt. Har börjat skolan nu. Är numera student på Stockholms Filmskola. Vet ännu inte om det är bra eller dåligt heller. Det är svårt att avgöra just nu, har ganska höga förväntningar och är nog mest nervös. Och pratar för mycket, som vanligt.

Idag har min blogg födelsedag, vi får se hur långlivad den blir och om någon vill läsa den. Det sägs ju att första gången aldrig blir bra.

En känsla av att livet stannar upp nu smyger sig på.
Jag kommer under en period av två år förmodligen vara en väldigt dålig dotter, sambo, syster och vän och jag ber om förlåtelse för det. Håll ut och tappa inte hoppet om mig. Erat tålamod kommer belönas i mina eftertexter.

2 kommentarer:

Martin Rinman sa...

hey carolina!! Välkommen till bloggvärlden :D du får lägga upp idna filmer du gör på youtube, sedan kan du lätt lägga upp dom på din blogspot :) hare bra! kram

Carolina Rung sa...

Tack så mycket, nu får alla veta allt det där de inte vill veta om mig (: och jag kanske behöver lite bloggsupport sen. Då kommer jag till dig. Kram