tisdag 10 juni 2008

100 saker om mig

1. Jag är mån om mitt utseende
2. Jag är älskar katter
3. Jag har spelat blockflöjt i många år
4. Jag spelar inte blockflöjt längre
5. Jag är äldst av mina syskon
6. Jag har varit mobbad
7. Jag ska bli filmregissör
8. Jag tycker inte om kedjebrev
9. Jag har väldigt svårt att få killar
10. Jag har haft svåra problem med acne
11. Jag har varit brunett
12. Jag har haft glasögon
13. Jag ville bli stridspilot när jag var liten
14. Jag har varit på språkresa i USA
15. Jag har grymt bra lokalsinne
16. Jag är oftast en bra lyssnare
17. Jag har en tendens att prata först och tänka sen
18. Jag har klappat en riktig tiger
19. Jag har haft fast sittande tandställning
20. Jag har en enorm fobi för spindlar
21. Jag är rädd för clowner och maskerade människor
22. Jag haft tre råttor, Sussie, Kelly och Onninen
23. Jag har haft vandrande pinnar, som dog på två dar
24. Jag spelat innebandy i AIK en kort tid
25. Jag har dansat streetfunk, salsa och jazzfunk i många år
26. Jag kan lägga ena benet bakom nacken
27. Jag har simmat med delfiner
28. Mina föräldrar skiljde sig när jag var fem
29. Jag tycker om att shoppa
30. Jag är inte speciellt förtjust i rosa
32. Jag dricker helst vatten
34. Jag tycker om att vara ensam
35. Jag har ätit sniglar
36. Jag har varit med i Ministrålarna på TV.
37. Jag har "fyra" föräldrar
38. Jag är väldigt snäll och omtänksam
39. Jag läser väldigt fort
40. Jag samlar på film
41. Jag har världens bästa mamma
42. Jag har väldens bästa pappa
43. Jag har världens bästa pojkvän
44. Jag har genomfört tjeklassikern
45. Jag älskar chailatte
46. Jag älskar mysiga hemmakvällar
47. Jag är sjukt envis
48. Jag har aldrig gråtit till Titanic
49. Jag tog körkort på första försöket
50. Mitt favoritband är Counting Crows
51. Jag tycker bättre om Mac än PC
52. Min favoritbok är Liftarens guide till galaxen
53. Jag älskar att bara vara hemma
54. Jag tycker om leken "jag har aldrig".
56. Jag kan vara ganska svartsjuk..
57. Jag är självständig
58. Jag blir lätt sårad
59. Jag åker gärna tåg
60. Jag har inga IG i mitt gymnasiebetyg
61. Jag sörjer fortfarande min älskade guldfisk Bow
62. Jag glömmer aldrig nyårsafton 2000
63. Jag råkar alltid ut för de mest konstiga saker
64. Jag har varit ihop med en programledare för barnprogrammet REA
65. Jag har sminkat mig svart, haft nitar och lyssnat på hardcore
67. Jag älskar att simma och har alltid gjort
68. Jag har varit på sjön hela livet men kan inte segla
69. Jag älskar Sex and the city och Grey´s anatomy.
70. Jag har dåligt imunförsvar
71. Jag har massa släktingar i Finland som jag inte kan prata med
72. Jag har en katt, han är i betong och heter Nisse
73. Jag brukar läsa Kalle Anka innan jag somnar
77. Jag älskar Japan
78. Jag har väldens sämsta närminne
79. Jag är lite för lättlurad
80. Jag är vattuman
81. Jag älskar sushi
82. Jag älskar att sova
83. Jag är högerhänt
84. Jag har få, men trogna vänner
85. Jag har skrivit en bok, som aldrig publicerats
86. Jag har ridit
87. Jag är sämst på matte
88. Jag är en tävlingsmänniska
89. Jag är sjukt nyfiken
90. Jag har alltid gillat uppmärksamhet
92. Jag var kär i Nick Carter i Backstreet Boys
93. Jag har jobbat på McDonalds
94. Jag tror på kärlek vid första ögonkastet
95. Jag vill tro att alla människor är goda
96. Jag har aldrig fått sparken
97. Jag älskar att bo på hotell
98. Jag är en romantiker
99. Jag är stolt för den jag är
100. Jag älskar överraskningar

2 kommentarer:

Kajsa Ankarudd sa...

haha fan va kul grej!
får ja sno den av dig?
hoppas de inte är alltför dött på jbbet idag..
kraam

Anonym sa...

Mycket visste jag=) KRamar till världens bästa Carolina!