måndag 16 juni 2008

Domännamns-helvete!

Just nu hatar jag allt som har med domännamn, hemsidor och FTP-skit att göra. Jag vill bara dra täcket över huvudet och skrika (vilket är lite knepigt då jag sitter på jobbet) men jag sitter snällt och ler medan jag håller på att explodera inmbords. Jag håller bla på med min kommande hemsida och jag fattar ingenting. Jag vill ju bara att det ska fungera på en gång. Vilket det självklart inte gör eftersom att jag inte har någon som helst koll på vad jag egentligen håller på med. Jag klickar mig bara runt på måfå lite här och där och hoppas på att inget ska explodera. Varför finns det inte bara en enkelt lösning eller en bok som man kan köpa och så löser sig allt?! Man skulle kunna säga att jag är lite frustrerad över att jag inte kan allt på en gång och det faktum att jag just nu inte fattar något över huvudtaget. Jag fick för mig att jag kunde det här (snacka om självbedrägeri). Jag är med andra ord arg och just nu blir det istället ingenting gjort. Jag är beredd att skita i hela prylen. Hjälp!

Inga kommentarer: