måndag 9 juni 2008

Projekt: Vardagsrumsbord, del 2

Väl hemma med avsågade ben och tusen olika bitar var det dags att packa upp, montera det nya bordet och demontera det gamla för att sedan se om vårat lilla projekt lyckats eller om vi kastat pengar i sjön.

Vilket det till vår stor lycka visade sig att vi inte gjort utan. Istället så att vi nu har världshistoriens snyggaste vardagsrumsbord. Ett som är unikt och inte ärvt av någon som själv bara vill bli av med det för att få mer plats på vinden. Det kunde inte blivit bättre.

Min sambo är ett geni helt enkelt! I love him. End of story.

Och sen fick vi ju även nya stolar till köket på köpet.

Nu längtar jag bara hem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

För några år sedan hade jag ett likadant bord som er. Fast ett vardagsrumsbord... Faktiskt. Tyvärr tappade min pappa det när han skulle hjälpa mig flytta så glas skivan gick sönder. Men det finns annars ett likadant på Ikea fast för vardagsrumm. 499:-
*lipar lite retsamt* Hihihi men det vart ju grymt snyggt! Hoppas jag inte gjorde dig riktigt jävla förbannad nu. :) Hihhii!
Ja ja ni fick ju stolar på köpet. :)

Anonym sa...

Okej.. dom hade höjt priset. Men det kostar: 795:- (det var fan bättre förr) :P

Carolina Rung sa...

Haha, vi vet. Vårt bord är dock mycket större än det för 795:-