måndag 16 juni 2008

Ny design på hemsidan

Idag har jag säkert laddat hem 25 olika program för samma sak i min jakt på fan och hans moster och allt annat man ska ha för att snickra ihop sig en hemsida samt för att få den att synas på nätet och jag har säkert tagit bort ännu flera för att de inte fungerat som jag vill. Nu äntligen, när klockan strax slår midnatt så börjar det lika något. Pust, stånk och stön vad jag har slitit med den här skiten idag. Jag är så stolt över mig själv! Jag har en egen hemsida: www.carolinarung.se

2 kommentarer:

Larry Lindbaum sa...

Det var ju inte så tokigt! Vilket program har du använt, eller kör du html-koder?

Kajsa Ankarudd sa...

jag är imponerad!!!
vill oxå ha en men ja skulle inte klara de, fan va man har glömt allt från skolan :S
Hoppas du får en jätte bra "semester"!!!
Kram