söndag 15 november 2009

Du och jag på Ica Maxi´s golv


Kärlek vid första ögonkastet var det som inträffade en dag hösten 2004 på internatet Nordan på Molkoms folkhögskola. Min första tanke var; Honom ska jag ha! och nu 5 år senare är jag mer kär i honom än någonsin. Min fantastiska sambo, han som ger mig fjärilar i magen.

Jag har under dagen gått igenom 5 år av bilder med kärlek, skratt, fester, somrar, vintrar, familjer och mysiga stunder och jag kan inget annat att le. Jag älskar honom så mycket.

Vi har gått igenom så mycket tillsammans och han är en del av mitt livs-team. Det är han och jag mot världen och jag vet inte vad jag skulle göra om han inte fanns. Han är min älskare, min livskamrat och min bästa vän. Vem skulle jag annars ligga och skratta med på Ica Maxi´s golv? Han är min hjälte.

3 kommentarer:

Kajsa Ankarudd sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kajsa Ankarudd sa...

naw ni är sååå söta tillsammans! hoppas att det alltid kommer att vara ni och att inom loppet av 50 år ska finnas en jävla massa sådanna bilder på er genom karriärerna och ålderdom :D

p&k Kajsa Katt ^^

Fredrik Gustafsson sa...

Mm, jag blev rörd! kram!