onsdag 4 november 2009

Herregud jag har tränat

Det var länge sedan jag kunde kalla mig själv för fit och man skulle kunna säga att jag det senaste halvåret totalt förfallit. Jag är grymt besviken på mig själv för att jag låtit detta hända och jag tror att jag lurat mig själv med kroppsformande strumpbyxor och diverse spanx i över ett år nu. Jag har nu nått en gräns där jag inser och känner att jag inte länge mår bra i kroppen och därför bestämt mig för att sluta skjuta upp det och få arslet ur soffan. Jag vill må bra. Idag har jag därför tränat, visserligen bara 30 min men det är en början. Att tanten i lägenheten under kanske får frispel när jag står framför tvn på min trappmaskin är än så länge inte mitt problem (jag misstänker nämligen att hon inte orkar ta sig upp för trappan och skälla på mig) så för eller senare ska jag nå mitt mål. Jag ska bli fit igen.

Inga kommentarer: