torsdag 12 november 2009

What goes up..

Lagen om all världens jävlig kallas det även, det som går upp måste komma ner. De senaste månaderna av mitt liv har varit fantastiska. Jag har fått jobba med film, jag har sagt upp mig från mitt vanliga jobba, jag skriver på mina manus, jag läser manus, jag befinner mig i ett fantastiskt förhållande, jag börjar skapa mig ett kontaktnät av otroligt begåvade människor, ser positivt på framtiden och jag lever på en minimal budget men är lyckligare än någonsin. Sen tar det helt enkelt stopp och något faller i bitar. Det slår aldrig fel. Jag bli ta mig fan förbannad. Det positiva är väl att man oftast tar sig ut starkare på andra sidan.

1 kommentar:

Sandra sa...

Du, jag har aldrig fattat varför det blir sådär. Varför kan man inte bara få ha det sådär toppen precis hela tiden??
Helt otroligt hur livet håller på..
Men både du och jag vet att livet är en berg och dalbana och att såhär kommer det att hålla på hela livet. :)

Massa kramar till dig min tappra ängel.