onsdag 25 november 2009

Kattens arbetsmoral

Det här med att jag och katten har olika sätt att arbeta på är ju inte hemlighet och jag kan ibland känna att hon snarare jobbar mot mig än med mig i vissa (läs: de flesta) fall.
Nu visar det sig dock att detta inte bara drabbar mig, utan att hon även har flera symptomer på arbetssvårigheter på andra arbetsplatser också och det här med vem som är boss är inget hon tar någonsomhelst hänsyn till. För att läsa mer om kattens arbetsäventyr på bortaplan (med andra ord hemma hos mamma) gå in på HEMMABRYGGAN. Hon uppför sig inte där heller.

1 kommentar:

Kajsa Ankarudd sa...

Så söt kisse, om Mimsan kunde hjälpa till att packa så skulle allt bli så mycket enklare. Men hon är ju 7 år så det är lite sent påtänkt att lära henne det nu, och dessutom en envis jävel så det skulle nog inte gå iaf.

Tack för att du finns darling :D