onsdag 13 januari 2010

For friends


Efter att ha varit på ett möte på produktionsbolaget Bob Film om ett eventuellt framtida jobb så sitter jag nu med en chai-latte och skriver treatment på For Friends på Hornsgatan. Caféet är nästan folktomt och jag lyssnar på ett radiorepotage om dubbdäcksförbud. Jag måste erkänna att jag var nervös tidigare och jag förbannar mig själv lite för att jag blir så otroligt entusiastisk i mina försök att få andra att förstår hur mycket jag vill det här. Det här med att vara sig själv fullt ut är svårt när man vill något så mycket. Jaja, hur som helst så kan jag ju inte göra något mer vid det här laget i alla fall, inget annat än att bara hålla tummarna, vänta på morgon dagen och ett eventuellt svar. Snart ska jag möta Fredrik och prata om allt och ingenting över en fika och förhoppningsvis varvar ner lite. Det kan jag behöva.

1 kommentar:

Fredrik Gustafsson sa...

vi han ju beta av en hel del under vår fika. mycket bra! saknade dock en dubbdäcksdiskurs.

det är ingen idé att du länkar till world drifter längre, för jag skriver aldrig där ändå... det är bara fredrik on film som är aktiv.

god natt!