fredag 29 januari 2010

Vocie Control


Jag älskar min Iphone. Punkt. Jag älskar allt med den och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan den. Min största mardröm är att den skulle försvinna eller sluta fungera, för jag menar vad skulle jag göra utan den? Det finns dock ett problem... min älskade multimaskin är även en telefon!? En ganska dålig sådan men ändock, en telefon. Telefoner ringer, vilket jag oftast älskar men telefoner går även att ringa ifrån och detta tycker jag mindre om. Jag tycker nämligen att det är oroligt läskig och jobbigt att ringa till andra människor. Speciellt jobbigt är det med samtal som betyder något. Samtal som betyder något innefattar oftast det läskiga ordet "nej" eller andra dåliga besked, såsom jobbsamtal till exempel. Ja, nu vet ni det om mig. Detta handikapp ställer oftast till det för mig, speciellt just nu när jag behöver kunna ringa som mest. I have no voice control.

Inga kommentarer: