onsdag 6 januari 2010

Moses är min räddare!


I somras gick min regissörsstol sönder (stolen som jag då använde om kontorsstol) och därför har jag under det senaste halvåret suttit på en pall. Detta har vidare resulterat i en mycket ond rygg och en hel del ömma muskler. Därför drog jag idag fram företagskortet och begav mig till IKEA för att inhandla ny stol. Det blev en Moses för 299 kr i plastläder. Nu kommer jag förhoppningsvis kunna jobba som aldrig förr. Det kommer bli så bra! Moses är min räddare!

4 kommentarer:

Mikael Ström sa...

Dendär känner jag igen! Har en likadan. :D

Carolina Rung sa...

Haha, vad roligt1 Är den bra då?

Johannes sa...

Har tyvärr en lika dan och vet flera stycken som har haft såna. Den skulle hetat jesus istället för man vill inget annat än att spika upp den på ett kors... jaja, dom har kanske blivit bättre med tiden. :-)

Per Kjellin sa...

Eftersom du tog den på företaget, skickar jag fakturan för monteringen dit oxå eller?