torsdag 28 januari 2010

Vision2frame´s utkorg


Bristen på blogginlägg under de gångna dagarna beror på följande orsaker; sjukdom, fest och bakfylla. Sjukdomen (förkylningen) skrev jag ju om innan jag försvann från bloggen några dagar och innan sjukdomen försvunnit så försvann jag in i världens bästa kväll på Guldbaggegalas efterfest på Café Opera. Detta resulterade i mitt livs värsta bakfylla, som förövrigt höll i sig i två dagar, en vrickad fot och ihållande förkylning. Trots detta är jag nu på väg tillbaka till livet och idag sitter jag hemma och jobbar. Listan på saker att göra är lång men jag jobbar på det. Har precis fått i väg brev till skatteverket och nu väntar manusläsning med tillhörande feedback, manusskrivande, filmtittande och kurslitteraturläsning. Jag kommer med andra ord att få hålla på ett tag till.

3 kommentarer:

Lilla Mysan sa...

Härligt att du är tillbaka! :)
Stor kram

Lilla Mysan sa...

Säg till om du börjar anställa. Då kommer jag skicka cv. :) Du kanske behöver en assistent i framtiden. ;)

Carolina Rung sa...

Haha, det kommer jag garanterat att behöva.