lördag 30 januari 2010

Godiebag från Elle-galan


När jag under gårdagskvällen satt ensam hemma framför tvn och häckade i mjukisbrallor och tovigt hår så var min sambo och minglade i kostym på Elle-galan. Kanske inte helt rättvist. Därför så var det till min stora lycka bara tjej-prylar i den attraktiva godiebagen som han hade med sig och det tog inte många sekunder innan jag hade erövrat den och numera är ägare till en massa nya roliga saker.

Den innehöll visserligen mer saker än vad som syns på bilden men jag orkade inte spara på alla tidningar och broschyrer.

2 kommentarer:

Carina sa...

Hallo där! Surfade in på din sida och såg att vi har liknande intressen: FILM. Keep up the good work!!

Vänligen,
Carina

allt och inget sa...

Som jag skrev till Per på FB. Helt rätt!!

Läser din blogg och hoppas 2010 blir ditt år. Inte mer än rätt att även du liksom Per får leva din dröm till fullo.