tisdag 5 januari 2010

Nytt år, nya uppdateringar


Idag har jag tagit mig i kragen och uppdaterat företagets hemsida med nya meriter och fotografier och ska även försöka hinna med att se över den privata hemsidan (som är ett ständigt pågående projekt). Istället för att sitta och grubbla över saker jag inte har eller kan göra något åt så försöker jag tänka positivt på de saker som jag faktiskt har. Jag har ett eget företag, två snygga hemsidor, en blogg som jag älskar, jag hade 4 filmjobb i slutet av förra året och 4 reklamjobb och har i och med utvecklat mitt kontaktnät inför framtiden. Det är ändå inte så illa om man ser till att jag ganska nyligen slutat plugga och nu försöker bli något i den stora världen. 2010 ska bli ett år av positiva tankar och sprudlande kreativitet.

Inga kommentarer: