tisdag 19 januari 2010

När jag fyller år

Det är nu 19 dagar (om jag räknat rätt) tills jag fyller år och jag måste säga att jag ser fram emot siffran 25. Det känns som om jag har längtat efter den. Allt annat som händer efter 25, med andra ord 26, 27, 28 osv känns lite läskigt men 25 känns bra. Nu är jaga bara halvvägs till 50. Mitt 25e år i livet ska bli mitt år, 2010 ska minsann hända grejer. Saker jag önskar mig när jag fyller år:

Armbandsklocka
Filmer
- Twilight
- I taket lyser stjärnorna
- Baksmällan
- Heroes säsong 3
Smycken från Rock by Sweden
Presentkort Twilfit
Multiverktyg
- Gerber Suspension el. Ripstop
iPhone billaddare
- Giffit PowerJolt SE (199:- AppleSore)
Datorryggsäck
- Samsonite proteo formal backpack 15.4# svart (865:- på www.dustinhome.se)
Parfym
- DKNY be delicious (det gröna äpplet)
Stekpanna
Pengar
Rikedom och filmjobb

Jag tycker egentligen att man vid 25 börjar bli för gammal för att skriva önskelistor men det hindrar mig inte från att önska.

Inga kommentarer: