torsdag 24 april 2008

Dålig bloggare

Hej alla som läser min blogg!

Ja, jag har varit dålig på att skriva. Förlåt för det. Jag har haft lite mycket att göra nu inför inspelningen av kommande filmen. Inspelningen sker den 1,3,4 maj och det är typ 1000 små saker som ska fixas och 100 platser som ska besökas och hämtas grejer ifrån. Men det är roligt och jag kan knappt vänta tills kameran äntligen börjar rulla. Just nu sitter jag och min älskade sambo i kvälls solen och tar en välförtjänt öl efter en lång dags arbete. Skål på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad jag har väntat.. Tänkte på dig för ca en timme sen när jag satt på min ballkong att du måste skriva snart i bloggen. *Carroabstinens* :)
Vad mysigt det såg ut.. Det är ni värda. En välförtjänad bira är ju alltid godast. Speciellt i solen. ;)

Anonym sa...

Du är absolut inte nån dålig bloggare...man kan ju göra annat än att sitta framför datorn...hmm.

Ha en goer helg.
Petra.