måndag 5 maj 2008

Dagen efter Greger.

Efter ett par intensiva dagars inspelning är det över för den här gången och jag skulle kunna sova i en vecka. Det har varit ett par långa, omtumlande och stressiga dagar men det har varit helt fantastiskt. Det var roligt nästan hela tiden och jag skulle kunna hålla på ett par dagar till om det var så men det är nu vi går in på slutspurten så sova får vi göra en annan gång. Filmen ska nu framkallas, scannas, klippas och ljudläggas inför premiärren den 2 juni då den visas i Bio Victor på Filmhuset inför fullsatt hus. Vi har haft jätte bra skådisar (Viktor Friberg och Wallis Grahn) och vi har alla jobbat som djur för den här produktionen. Om något går fel nu kommer jag att gråta blod. Jag kan knappt vänta tills den slås upp på vitaduken och jag hoppas verkligen att den blir så bra som jag tror att den kommer att bli. Tack till alla som var med och gjorde inspelningen möjlig!

Inga kommentarer: