lördag 24 maj 2008

Eurovision Song Contest - final!

Ikväll är det slagerafton och bubblet ligger redan på kylning. Jag ska inte sticka under stolen med att det bor en riktig slagernörd inom mig och att jag väntat ett helt år på det här. Jag är en av alla de miljoner svenskar som utan hämningar rockar loss och skrållar högt till Carola eller Måns i bilen så fort jag är ensam och tror att ingen ser eller hör. Självklart är jag även väldigt svensk och är helt övertygad om att Charlotte Perelli kommer att vinna, hon är ju bäst och hon har ju helt klart bästa låten. Inget snack om saken. Tänk att det alltid är så, att man alltid tycker att ens egen låt är bäst fast den kanske är värdelös. Haha. Det är är väldigt svenskt skulle jag säga. Heja Sverige!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello.
Jag håller fullkomligt med dej, OCH våran låt är bäst!!! Ha ha.

Vi håller alla tummar vi har i kväll.
Hälsa Per och Nisse!

Ha´re gott.
Petra.