torsdag 22 maj 2008

Vi terroriserar folk som sover

Igår morse, eller snarare sen natt i min värld så var vi hemma hos min kära moster och firade hennes sambo som fyllde 50. Klockan 6 på morgonen stormade vi in med champagne och snittar och sjöng så att taket lyfte. Det är sånt konstigt som vi gör i min familj, vi terroriserar folk som sover. Haha. Nej, inte riktigt. När någon i familjen fyller jämnt så brukar vi ibland hitta på nått bus och detta bus brukar inträffa väldigt tidigt på morgonen. Storleken på busen varierar och buset igår var rätt snällt. Vi smög oss bara in när alla sov och väckte dem. Det är lite konstigt men det är väldigt trevligt att få träffa hela släkten så där tidigt på morgonen och dricka champagne. Speciellt för den som får alla paket. Väl hemma igen somnade jag och Per i soffan som små barn med Bazze på golvet nedanför. Det måste varit en syn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååååå kan inte jag få "hyra" din släkt när jag fyller år? :) Vill också ha en sådan där tokig, rolig och gullig släkt... Gud så mysigt!

Per Kjellin sa...

Hurr ärr dät mäd stavvningen dåå?