tisdag 20 maj 2008

En blogg jag läser

Jag läser många bloggar. Ett fåtal återkommer jag till flera gånger om dagen, andra mer sällan. En av de bloggar jag läser minst en gång varje dag är förmodligen en av Sveriges sämsta bloggar någonsin. Det är ärligt talat den sämsta blogg jag besökt och trots detta kan jag inte låta bli att upprepade gånger gå in på den. Den inspirerar mig på något underligt sätt. Den innehåller nämligen allt som jag inte vill ska finnas på min blogg. Jag kommer inte tala om vad bloggen heter, har för adress eller vem som skriver den då jag inte anser att jag har rätten att hänga ut han/hon på detta sätt men den är så fruktansvärt dålig att den är underhållande. Hoppas ni trillar förbi den någon dag.

1 kommentar:

Per Kjellin sa...

Ja den var fan dålig. Bland det sämsta på länge