söndag 18 maj 2008

De talande solariumet

Idag har jag haft en date med ett talande solarium. Jag trodde först att det helt plötsligt stod någon i rummet när hon började babbla om solariumets alla finneser men blev glatt överraskad när jag insåg att så inte var fallet. Som ni kanske förstår så har jag aldrig solat på det här stället förut och var från början lite skeptiskt. Bara att gå in i lokalen kändes nämligen som att kliva in på en rymdstation eller nått och eftersom att jag inte fattade hur det ultramoderna pratande solariumet fungerade (förens jag var klar) så höll jag på att frysa arslet av mig under de 12 minuter jag låg där och pressade i en källare vid Brommaplan på Solexpress Bromma. Det sjukaste är att jag blev så fascinerad av det hela att jag garanterat kommer att gå tillbaka.

1 kommentar:

Anonym sa...

åå jag vet. det där solariumet finns hos oss också. Fan jag höll på att skita på mig första gången när jag låf i den. Känns som du skriver som om man är i någon rymdraket eller liknande. Men jag tykcer att det vi hade var så dåligt. fick ju fan ingen färg och så kostade det sjukt mycket. Hoppas att "ditt" är bättre. :)