tisdag 13 maj 2008

Snygg men sned


Jaha och så var man 750 spänn fattigare och en tandregleringstid rikare. Jävla skit. Det visade sig att jag är helt sned i bettet och belastar högra delen av käken mer än vänstra när jag bitter ihop. Så det blev en tid hos tandregleraren inbokad i kalender under juni månad. det var det sista jag behövde just nu. Med andra ord är det dags att tömma alla spargrisarna på en gång. Det som är värst med det hela är att jag under hela min skoltid förpestades med att ha räls både uppe och nere och de senaste fem åren efter att jag tagit bort den har jag haft en fast sittande metalbåge på insida av tänderna som tydligen ska sitta där hela livet. Jag har alltså haft metalskrot i munnen de senaste 8 åren. Räcker inte det? Nej, för min gamla tandreglerare var förmodligen full när han rättade till käften på mig så att jag nu knappt kan tugga i högra sidan av munnen utan att det slår blixtar. Jag är grymt irriterad. Snygg men sned som hon i receptionen sa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hellre snygg men sned än rakt av ful..
//mar3ld