lördag 31 maj 2008

För lite sömn

Om jag såg trött och sliten ut igår så är det ingenting emot hur jag ser ut idag. Jag ut som om jag dött (vilket jag gjorde i samma sund som jag la huvudet på kudden igår) och återuppstått igen (vilket jag tvingades göra i morse vid 8 då klockan ringde och meddelade att det var dags att gå till jobbet). Då var det bara att ta tag i sig själv och stiga upp fast varje del av min kropp skrek efter mera sömn. Jag har nog aldrig varit på jobbet så här naturlig förut (har inget smink, inte ens ansiktskräm och jag har inte fixat håret utan spann ut genom dörren med det blöt klistrat längs med kinderna) och jag är rädd att jag kanske kommer att skrämma bort en och annan kund dagen till ära. Jag tog en bild men valde att för allmänhetens säkerhet att inte publicera den.

Inga kommentarer: