söndag 11 maj 2008

Kroppen i strejk

Den här dagen blev ingenting som jag hade tänkt mig. Jag skulle ha gjort en massa saker men av någon anledning så har min kropp legat i strejk. Jag tror att den är arg på mig så det blev varken ljudplanering med Marcel eller utgång med jobbarkompisarna Kajsa och Emma som sedan länge varit planerad. Mycket tråkigt. Det blev istället (som vanligt) grillning hemma med pojkarna och grannen samt medicinering till tusen. Saker och ting blir helt enkelt inte alltid som man planerat men maten var kanon och sällskapet har varit jätte mysigt under omständigheterna. Jag hatar verkligen att vara sjuk. Tycker väldigt synd om lilla mig.

Det kan tilläggas att grabbarna precis gick hemifrån och inbillar sig att det ska komma in på krogen vid den här tidpunkten på dygnet. Det är en på miljonen att det kommer hända men jag önskar dem lycka till och är glad över att det gått så att jag äntligen kan få stoppa mitt krassliga arsle i säng.

Inga kommentarer: