söndag 31 augusti 2008

Dit men inte hem


Jag tog mig till skolan men väl där svullnade min fot upp och det blev helt plötsligt omöjligt att ens stödja på den. Att ta sig till tunnelbanan och hem igen för egen maskin var helt uteslutet så mamma fick rycka in och hämta mig. Nu ligger jag i soffan med foten i högläge. Den värker och svär, trots att jag proppat i mig två alvedon och sagt snälla saker till den. Den är inte glad. Att det är samma fot som jag har min inflammerade häl på gör inte saken bättre och jag ligger nu och funderar på att byta ut den. Vart hittar man mänskliga reservdelar?

2 kommentarer:

Per Kjellin sa...

För det första: Har du spegelvänt bilden eller är det jag som inte får det att stämma? För det andra: lägger in en länk. Kika på den så ska vi nog kunna kapa din fot och se till at du får en ny. http://www.ortopedservice.se/benpro.htm

Kajsa Ankarudd sa...

stackare.. ja behöver oxå reservdelar så säg till om du hittar en rygg och ett par ben.. eventuellt en nacke oxå ^^