måndag 25 augusti 2008

En ohållbar situation

Nu har det gått för långt. Jag vet att något måste göras och det är nu, innan situationen bli totalt ohållbar. Men trots att viljan finns där så tar det emot att inse att det inte finns någon annan än jag som kan göra det bra igen och det finns ingen annan att skylla på än mig själv. Önskar bara att det kunde lösa sig utan någon som helst ansträngning... men det kommer tyvärr inte att hända. Något måste förändras. De tål helt enkelt inte varandra och jag kommer konstant på dem med att kivas och gnabbas. Det måste få ett slut. För ett år sedan var läget under kontroll men nu kan jag inte längre hålla i sär dem. Läget börjar bli en smula frustrerande och jag vet nu inte hur långt tid det tar innan allt spricker och jag måste handskas med konsekvenserna. Jag måste förhindra detta och jag måste göra det nu. Jag pratar förstås om mina lår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha du är för jäkla kul...
Mina lår har vant sej vid varann:)
därmed inte sagt att jag är nöjd...

Kram påre.
Petra

Kajsa Ankarudd sa...

hahahahaha
där skrämde du mig för ett ögonblick ^^

å vetduva?
jag fick Penta stolen i födelsedagspresent av Jimmy, Mona å Tarja :D :D :D :D
Förstå va ja e gla nu när ja sitter på den, den är min bara min min min ;D

kraam