måndag 4 augusti 2008

Videoblogg från ett regnigt Vällingby


Många ehhhn blev det (som alltid när man ska komma på något vettigt att säga) men det funkar ju i alla fall och en videoblogg blev det. Regnet öser ner över Vällingby och folk springer för livet av ren desperation i kampen om att inte blåsa bort med stormen och tar skydd under bilarna, i grottor och under stadens alla gatubrunnar. Njae, kanske inte men jag är i alla fall glad att jag valde bort cykeln i morse och tog bilen. Annars hade jag blivit blöt i mörkret när det väl bär hemåt vid åttastrecket. Tack och lov att jag snozade en gång för mycket och inte hade något annat val.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack söta du!
Det var/är härligt att vara tillbaka och läsa om dina roliga äventyr.

Anonym sa...

Gokväll.
Jag känner inte dej men tycker det är enormt kul att läsa din blogg och jag ser fram emot fler bilder för du är grymm på att ta kort!
Har ju din sambo på msn pga vårt gemensamma intr för Herr Gustafsson och därigenom lärt känna dej som hans supergulliga sambo...
Kram från hulliganmamman Petra:)

Carolina Rung sa...

Petra: Jag är väldigt glad över att du läser min blogg och det värme att någon tycker om mina bilder. Tack!

Anonym sa...

Tja Carro
Jättekul att läsa, tråkigt att du inte har ngt att göra påjobbet.
Lite väl många thjhhh på videon. Kram AndersAnnika