tisdag 12 augusti 2008

A trip down memory lane med Nisse

Högst upp i bloggen finns en sökfunktion. Jag kan inte påstå att jag någonsin reflexterat över den förut men av någon anledning så såg jag den just idag. Jag trodde nog att man sökte i alla Bloggers bloggar men har nu insett att så är inte fallet. Man söker bara i min. Därför kan jag (för er som inte har helt koll på vem Nisse är och tror att jag är totalt tokig som skriver om en galen betong katt) varmt rekomendera att ni knappa just det ordet (Nisse) och många frågetecken kan komma att bli betydligt klarare (även kattfan kan vara ett tips i sökdjungeln). Jag fick mig i alla fall en notaligisk trip down memory lane när jag gjorde precis detta. Vad mycket bus han har gjort min kära Nisse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nisse har lite att lära kattrackarn Sam här hemma.
Det busigaste han här hemma kan komma på är att väcka en vid fem genom att slicka en på näsan...och nej han är inte noga med att gå ut, han vill bara att man ska vara vaken och hålla honom sällskap!

Må så gott.
Kram från trogen bloggläsare.
Petra

Anonym sa...

*Rörd* Tack själv gumman.... Vilken härlig text att mötas till när man kommer till jobbet. :)
Mina dagar med din blogg blir så himla mycket bättre. Stor kram till dig söta Carolina