måndag 18 augusti 2008

Skolstart: Sista terminen

Idag klockan 19.00 börjar jag min sista termin på Stockholms Filmskola. Nu är det bara drygt 6 månader kvar innan de riktiga livet ska börja och jag ska till och skaffa mig ett riktigt jobb. Ett jobb som förhoppningsvis angränsar till något av det jag studerat de senaste 8 åren av mitt liv. Ett jobb som har något att göra med film och media. Fast det är ju faktiskt ett senare problem. Nu ska jag fokusera all min energi på att göra världens bästa slutfilm tillsammans med mitt nuvarande team som för tillfället enbart består av tre personer. Det är jag, Anna och Kalle och vi ska ta över världen. Önska oss lycka till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller på er.... Verkligen! Jag supportar dig/er. Säg bara till när det är dax och kolla på film.. :) Du kommer att bli något stort! Är bergssäker på det!

Martin Rinman sa...

Lycka till Carolina :)