torsdag 7 augusti 2008

Mina regnstövlar


Det regnar igen och jag blir blöt om fötterna. Åh vad vi älskar svensk sommar! Det finns dock inte så mycket jag kan göra åt saken (varken åt regnet eller blöt-om-fötterna-problemet) med tanke på min stackars onda häl (det vill säga om jag inte vill gå omkring med ett par plastpåsar på fötterna). Det gäller helt enkelt bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Får man inte ha vanliga skor på fötterna så får man inte inte. Så det ni nu ser på bilden ovan är numera inte mina strand-flipflops utan mina regnstövlar. Haha, man får ta och se det från den ljusa sidan. Jag är glad att det inte är vinter.

2 kommentarer:

Larry Lindbaum sa...

Jag visste inte att du hade en ond HÄLL?! Hur stor lutning är det på den? hehehe...

MVH
Dryg-Lasse

Carolina Rung sa...

Tack Lasse! Så rart av dig att påpeka detta (: