fredag 21 mars 2008

Carro bloggar live på Japanska

Folk pratar konstigt och all information står skrivet med konstiga tecken. Vi är efter en 15 timmars resa äntligen framme i Japan och just nu sitter vi alla sju (Jag, Ludvig, Christian, mamma, Anders, mormor och morfar)) i Ludvigs lägenhet i Kyoto, ett stenkast ifrån vårat hotell. Då ingen av oss sovit på över 24 timmar är stämmningen rätt fnittrig men vi är alla välbehållna och ska snart ge oss ut på Kyotos gator för att kolla på tempel light-up som tyligen är en promenad av ljus. Jag vet inget mer än så än så länge. Det här är ett konstigt land har jag vid det här laget konstaterat, de gör helt enkelt inte som vanliga svenskar. Idag har vi till exepel ätit lunch ur en automat och jag tycker nästan synd om Ludvig som konstant måste övrsätta åt sina förvirrade turistsläktingar. Jag kan knappt förstå att jag är här. Jag är i Japan och jag bloggar med Japanska tecken i menyn

4 kommentarer:

Anonym sa...

HÄRLIGT! Blogga massa massa massa nu!! :D puss o kram på er allihopa!
//Josefin

Anonym sa...

Å vad roligt... Skönt och höra att du/ni kom fram ordänkligt. :) Då kan jag andas ut.

Anonym sa...

Hej there over...
Ha en skön semester och hoppas du har bättre väder än här...slask, och storm.

Töhälsning från Petra.

Kajsa Ankarudd sa...

jävla lyckotös man kan vara då.. det är minus 15 och snöstorm här!!
Hare skita skojj!!!
Ja kan ju iaf retas lite med att jag emma och anna ska på vällingbys invigningsfest imorn.. jag kommer vara död på fredag emma oxå :P