söndag 16 mars 2008

Fyra dagar till avresa

Har varit i Kista och botaniserat bland flaskor, andra prytlar i miniformat och annat livsviktigt inför resan till Japan som har sin avfärd på torsdag. Jag länsade bland annat halva apoteket då jag gjorde misstaget att be om hjälp. Jag har en tendens att packa lite väl mycket och tungt när jag ska resa bort (som jag skrivit tidigare) och det spelar oftast ingen roll vart jag ska eller hur länge. Det brukar alltid väga bly och jag hinner oftast bara använda 20% under resans gång. Hade dock lite svårt att fokusera på vad jag skulle ha då jag hade en stånkande lillebror i hällarna. Jag tror dock att när resfebern sätter igång blir det nog några vändor till och jag kommer att komplettera med hundra småflaskor till. Resultatet av detta är att väskan i slutänden kommer väga det samma som alltid.

Inga kommentarer: