lördag 15 mars 2008

Klippta kreditkort

För drygt två timmar sedan hade jag en kund som skulle köpa två ljusstakar. Det var en present så hon bad mig slå in dem. När jag sedan skulle ta betalt och hon tar fram sina kreditkort visar det sig att någon klippt sönder dem, allihop. Själv insisterade hon på att de måste gått av i plånboken men det syntes klart och tydligt att någon gått lös med zickzack-saxen. Hon ursäktade sig med att hon istället skulle gå iväg och hämta pengar då jag förklarat att det var omöjligt att betala med korten i det skick det befann sig i och hon insisterade upprepade gånger på att hon verkligen inte stulit dem. Jag kan ju ärligt säga att jag inte är förvånad över att hon aldrig kom tillbaka med några pengar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Carro...
jag måste ju få din e-mail om jag ska kunna skicka skumpa-bilderna från igår :)
scratchy85@hotmail.com
//Henrik