onsdag 19 mars 2008

Olika strategier

Ja, klockan är 21.54 och ungefär nu börjar jag packa inför avresan som sker om drygt 16 timmar. Mamma började packa för flera dagar sedan. Vi kommer att anlända i Osaka, Japan närmare bestämt klockan 9.15 på fredags morgon och alla i familjen har nu olika strategier på hur de ska hantera sömnen och dens fördelning inför detta. Själv ska jag försöka vara uppe så länge som möjligt i natt och sedan gå upp när Per kommer hem från jobbet. På så sätt hoppas jag kunna sova på planet och vakna som en pigg och glad människa när vi landar 8 timmar bort. Sen har jag ju en del packande att göra för tillfället. Mamma ska tydligen försöka sova så mycket som möjligt, Anders går och lägger sig tidig och går upp tidigt och lillebror ska dricka öl i kväll. Vi får snart se vem som har rätt och jag ska försöka uppdatera er om detta på plats i Japan.

Inga kommentarer: