måndag 31 mars 2008

Hemma och trött

Hej Sverige! Igår eftermiddag kom jag hem till Sverige igen efter 16 timmars resande, ett flygplansbyte, en total genomsökning av samtliga 4 väskor i tullen och ett vansinnigt myrkryp i hela kroppen. Per, moster och Sven mötte oss på Arlanda och jag kunde ha kramat sönder min älskade sambo när jag såg honom. 10 dagar utan sambo är en lång tid ska ni veta. Trots detta somnade jag mitt i ett samtal när jag några timmar senare la huvudet på kudden och klockan slog 21.30. Nu är det en ny dag i Sverige och klockan är 16.40 i Japan. Just nu sitter jag och hinkar kaffe på jobbet och väntar på att få någon som helst effekt av koffeinet. Jag är så sjukt trött idag och minuterna är långa som timmar men jag ska trots detta försöka uppdatera er lite om vad som hänt medan jag varit borta. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: