fredag 28 mars 2008

Tokyo

Jag ar nu i Tokyo och det ar sjukt mycket andra manniskor som ocksa hittat hit ska ni veta. Vi har haft fullt upp hela tiden med att se tempel, se konstiga manniskor, atit god mat, atit acklig mat, akt snabbtag, varit i Hirochima och gjort tusen andra olika saker. Jag ar helt slut. Japan ar ett helt sjukt land och det ar en fantastisktk upplevelse att fa vara har. Nu efter en vecka har jag till slut hittat en dator och har 10 minuter pa mig att skriva detta inlagg. Det visade sig aven att att jag hade 49 nya mail nar jag oppnade inboxen. Jag kannaer mig alskad. Det ar helt galet, det kanns som om jag ar i en annan varld. Klockan ar nu 15.00 pa eftermiddagen och nu ska vi kolla pa korsbarsblommningen. Hej da!

Jag kommer foresten hem pa sondag.

Inga kommentarer: