onsdag 15 juli 2009

Avbrott i kylan

Jag sitter i solen utanför butiken och läser Stieg Larssons Män som hatar kvinnor mellan de få kunder som vågat sig ut till Vällingby denna soliga Stockholmsdag. Det är svettigt värre utanför butiken (i min för dagen helsvarta utstyrsel) men det är ett mycket uppskattat och skönt avbrott från kylan inne i butiken. Jag hade visserligen hellre legat på en strand i bikini men jag måste nog säga att dagen ändå löper på förhållandevis smärtfritt. Jag har det rätt bra och det händer inte nämnvärt mycket. Det enda som sabbat min dag hittills är att jag bokat mitt tredje tandläkarbesök den här månaden tidigare i morse och i och med det börjat fundera på om flytande vätska resten av livet verkligen skulle vara en sån dum idé. Men det blir ett senare bekymmer.

1 kommentar:

Lilla Mysan sa...

Visst är den underbar!!! TVÅAN kommer du att älska. DEN är bäst! KRAMIS