söndag 12 juli 2009

Ingenting är omöjligt.


Jag är fortfarande lite skakig i kroppen efter fredagens totala blackout och jag känner mig lite tröttare än vanligt men det ska minsann inte få stoppa mig. Jag tycker inte om att känna mig svag eller dålig och därför fortsätter jag som vanligt. Att jag precis hamnat i början av "den där perioden" som drabbar de flesta kvinnor en gång i månaden kanske dock inte är helt lämpligt då jag precis lämnat ifrån mig en massa blod frivilligt men det är ju inget jag kan styra över så jag får väl försöka ta det lite lugnt ett par dagar så att mitt blodflöde kan stabiliserar sig. Jag måste väl inse att jag inte alltid kan vara Stålmannen även fast jag gärna vill det. Jag verkar helt enkelt bara ha haft lite dålig tajming på en del punkter. Men man lär sig så länge man lever.

Inga kommentarer: