måndag 13 juli 2009

Hanginaround

God morning and hello to you all. Idag har de flesta jag känner gått på semester och själv har man precis gått in på andra arbetsdagen av 7 och har därför med andra ord 59 arbetstimmar kvar till nästa ledighet. Jag kommer att jobba som en liten iller under de närmaste två veckorna (medans min kära sambo går på semester) men sen får nog även lilla jag lite ledigt ska ni se, i alla fall hela 1,5 vecka. Då drar jag till havs. När jag var hos läkaren med min hicka för ett tag sedan rekommenderade han visserligen 3-4 veckor men vart i hela fridens namn skulle jag få det ifrån? Jag har ju massor av saker som ska göras. Det ska skrivas på det nya manuset med min älskade Anna, ringas viktiga samtal, få snurr på den lilla firman och öppnas en helt ny blogg (mer info kommer snart). Jag har helt enkelt inte tid att vara ledig (även om det skulle vara rätt skönt ibland).

Inga kommentarer: