onsdag 22 juli 2009

Manligt kärleksbevis?


När en man tatuerar in en annan mans födelsedatum ovanför knäet kan man ju börja undra om det är dags att på riktigt börja hålla i den manliga parten i sammanhanget som nu förväntas tillhöra mig (han vars namn faktiskt står bredvid mitt på ytterdörren) eller vad tror ni? Detta sägs mig (som förklaring till detta) att bara vara en rätt permanent minnesanteckning (vilket direkt för min tankar till filmen Memento), men man börjar ju undra... Vad handlar detta egentligen om och varför berör det mig? Är detta en manlig kärleks förklaring och betyder det att jag uttmanad? Gå in och läsa mer HÄR. (Bild: Per Kjellin).

1 kommentar:

emelie sa...

Hej Carro! Det är bra med mig, med dig då? :)

Åh vad fin den var! Nej jag har inte sett, bara hört.. :) Mycket finare än vad jag hade tänkt!

Nej..jag tror inte vi behöver vara oroliga.. Drömde en mardröm som jag vaknade gråtandes av iförrgårmorse, näe Micke var påväg till Falun.. Han sa i drömmen att han var gay! :S Kanske vi ska vara på vår vakt ändå? ;)
KRAM