lördag 4 juli 2009

I need to be hot


Dosan som reglerar temperaturen på jobbet har pajat och för någon dags sedan stod den orörligt på 26,5 grader (vilket fungerade alldeles utmärkt för mig). Sen kom det en kille från Centrumledningen som började pilla på dosan för att försäkra sig om att den verkligen var paj och han lyckades då konstatera att den bara går att sänka. Så nu är det 22 grader inne i butiken and I´m freezing my as of. Jag måste gå ut och värma mig mellan kunderna för att inte förfrysa tårna och det blir ett jäkla spring. Det är bra när saker och ting fungerar men det är betydligt sämre när de inte gör det.

2 kommentarer:

Johannes sa...

du är välkommen hem till mig och värma dig. 41.5°C i skuggan i lägenheten. jag har inte precis någon yllekofta på mig..

Larry Lindbaum sa...

Du måtte ha problem om du fryser vid 22,5 grader..