söndag 13 juli 2008

Båt funnen!


Vi har hittat båtar! Båten till höger i bild kommer nu att vara mitt hem i några dagar. För er som inte vet så tillhör den min pappa och det är hans 'lilla' ögonsten. Det är en Arcona 400 för er som undrar. Jag har varit på segelbåt i hela mitt liv och får abstinens om jag är borta från du för länge. Jag älskar det. Förr i tiden, när vi var små delade jag och brodern min på förpiken (kojen längst fram i båten) men som tur är har pappa uppgraderat sig lite på båtfronten sedan dess och numera har vi varsin hytt. Lillebror har visserligen egen båt nuförtiden men hans motor är lite krasslig just nu och han kommer att tillbringa ett par dagar tillsammans med resten av familjen. Alla under samma tak. Jag, lillebror, pappa och bonusmamma. God natt gott folk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow det låter härligt.
Jag ser fram emot vackra bilder:)

Ha en sköna dagar!
Petra.

Kajsa Ankarudd sa...

ha en jätte trevlig semester!!!
ja vill höra allt om sthlms skärgård om en vecka..

imorn ska ja göra den mest spontana grejen jag någonsin ha gjort förutom att flytta in hos grabbarna..
lär skriva om de i bloggen..
vi hörs kraam