tisdag 8 juli 2008

The end to a lovestory

Nu är det över. En av de bästa kärleks-affärerna i mitt liv har kommit till ett slut. Innerst inne har jag länge vetat att det här aldrig skulle hålla i längden och att det någon gång var det tvunget att få sitt slut men det gör inte situationen lättare. Saknaden är svårt även fast det finns ett viss lättnad, jag är fri nu. Fri att göra vad jag vill utan något som stoppar mig. Jag kan nu återigen göra saker som tidigare varit en aning knepiga menjag kommer alltid minnas den tiden vi hade tillsammans. Nu är det dock över. Jag har gjort slut. Jag har gjort slut med mina vackra naglar. Relationen mellan mig och de tio vackra gelénaglar med perfekt fransk manikyr på har nu kommit till ett slut. Jag sörjer dem något enormt och drömmer om den dag då vi återigen får vara tillsammans. Nu är jag bara vanliga jag igen.

So this is me. Nothing more, nothing less. Just me.

Inga kommentarer: