onsdag 2 juli 2008

Sex and the city!


Lyckoruset fyller hela min kropp ut i fingerspetsarna och just nu känner jag mig bättre till mods än på väldigt länge. Jag är i extas. Har precis spenderat de bästa 2 1/2 timmarna på länge med att se SATC-filmen och den var fantastisk! Jag har gråtit, jag har skrattat och jag älskade varje sekund. Den var allt jag förväntat mig och mer. Att jag fick se den med min älskade vän Kristin gjorde upplevelsen total. Det finns bara ett bra ord för den här kvällen: Fantastiskt!

2 kommentarer:

Kristin sa...

Hej vännen. Ja kvällen var super. Det var verkligen härligt att få träffa dig igen. Stor kram till dig. Ja visst var filmen full av intressanta händelser och upptåg. Mkt bättre än vad jag hade trott. Du är verkligen en underbar vän. Många KRAMAR

Anonym sa...

Hej
Jag tror att vi var och såg filmen samtidigt idag. Varför såg jag inte dig. Var där med Syrran och mormor.
Vi får ses snart.
Puss Linn