fredag 4 juli 2008

Nya frisyren

När jag kom in till min frisör igår hade jag för första gången i mitt liv med mig en bild på hur jag ville se ut i håret. Det har aldrig hänt förut. Jag ville se ut som Nicole Richie gör på den här bilden och har varit inställd på det sen långt innan jag bokade min klipptid. Väl på plats så skakade dock min kära frisör bara på huvudet. Han menade på att mitt dumma bebishår egentligen är för tunt för den frisyren men han skulle göra sitt bästa. Och det gjorde han, som alltid. Jag är jätte nöjd och håret känns helt plötsligt friskt igen. Jag vill aldrig någonsin byta frisör. Jag har under större delen av mitt liv klippt mig hos Gerry på Hårgänget och de enstaka gånger som jag inbillar mig att någon annan skulle kunna göra det lika bra så har jag snällt fått krypa tillbaka med svansen mellan benen. Han är envis men jäkligt bra! Det är värt var enda krona. Nu ska jag bara lära mig hantera min nya frisyr på rätt sätt. Bebishår är inte att leka med.

1 kommentar:

Kajsa Ankarudd sa...

det blev skit snyggt! :)
glömde säga de när ja va förbi men ja va en aning stressad!
kanske ska ta mig till honom nästa gång ja ska klippa mig för att se om han är så bra som du säger.. :P