lördag 12 juli 2008

Miss green eyes


Man skulle kunna säga att jag Photoshopat mig själv en smula... Jag ser numera ut som en docka av porslin. Som ni kanske förstår så har jag precis börjat upptäcka Photoshops fantastiska värld och kan knappt slita mig från datorn när jag väl satt mig. Det är som en drog. Detta leder till ett flertal totala katastrofer, en full papperskorg, ett överbelamrat skrivbord och uppskjutna vardagsysslor men (i slutänden av många timmars slit) även en och annan (enligt mig) rätt skaplig bild också. Jag skulle vilja säga att jag är långt ifrån bra på det jag pysslar med men jag klipper och klistrar hej vilt och lär mig något nytt för varje dag som går. Timmarna bara flyger förbi och jag är som ett litet barn i en godisaffär. Det så sjukt kul att jag har svårt att sätta ord på det. Det vill säga: det är kul så länge som det går som jag vill. När det inte gör det hatar jag mest hela världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

men åh cvad vackert sagt :)