måndag 7 juli 2008

Sällskapssjuk

Regnet öser ner, det är mörkt, det är måndag och det är nu svenskarna börjar gå på semester. Det är knappt en människa i centrum och jag vill verklige inte vara på jobbet just nu. Jag ska dock jobba hela veckan och det är nu 52,5 ensamma arbetstimmar kvar tills ett par dagars ledighet. Det kommer att bli 6 långa dagar och jag skulle ge vad som helst för att ha någon att prata med. Jag saknar nästan alla de skitstövlar jag jobbat med i mitt liv bara för att ha någon att byta ett par ord med till och från kaffeapparaten. Jag saknar jobbarkompisar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du har ju alla oss som följer din blogg...lite sällskap iallafall:)
Och för att vara riktigt hemsk...så har vi sol och varmt här nere i Västsverige.

Ha en så bra dag det går!
Kram från Petra.