tisdag 4 september 2007

Bästa bantningskuren!

Jag är verkligen sämst på att koka kaffe. Det blir alltid jätte starkt och det spelar ingen roll att jag häller i mer vatten än kaffepulver i bryggarn. Typiskt Rung-kaffe med andra ord. Alla Rungare kokar extremt starkt kaffe och det är ett faktum. Det är förmodligen därför våra magar är ut och in och jätte trasiga. Vi skulle aldrig överleva i USA eller någon annanstans i världen. Det finns dock en fördel med mitt kaffe och det är att en klunk av det garanterar att du sitter på muggen inom 1 min. Med andra ord världens bästa bantningskur. Personligen tycker jag att det är ganska gott, för det mesta. Men människors ansiktsuttryck säger mig att alla inte håller med. Vilket betyder mer kaffe till mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Starkt kaffe är ju gott!
jag kan inte heller göra kaffe, haha! =)