torsdag 27 september 2007

Nu räcker det Tommy!

Nu har jag fått nog. Jag bli telefontrakasserad. Det har visat sig att mitt mobilnumer är snartlikt ett nummer som går till någon Tommy som troligtvis jobbar på Skandinaviska Raffinaderi AB i Göteborg och deras växel envisas med att koppla hans samtal till mig. Jag får dessa samtal typ en gång i veckan och alla låter lika förvånade över att det inte finns någon Tommy hos mig. Nu börjar det bli irriterande då detta pågått i snart 2 år och jag ska nog ta och ringa till den där växeln och be dem lägga in rätt nummer till Tommy istället. Jag har viktigare saker för mig än att vara Tommys telefonsvare. Och vem fan är Tommy?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner igen det där! kastar man om två siffror bredvid varann i mitt telefonnummer går det till en Mats som dom ringer och söker lite då och då sedan flera år tillbaka. Trevlig blogg!